fredag 23 maj 2014

Snabbdistans med Swedbank Sub 8

Jag sliter i hög fart
En lite, för mig, oväntad runda. Jag tänkte att det skulle bli en "vanlig" fart och teknik-träning som brukar vara i ca en timme. Hårt och intensivt en timme... jag brukar klara mig utan större uppladdning och inga kolhydrater eller annat på cykeln...

Denna dag hade jag tagit en snabb sallad som lunch (för få kalorier för mig)... och inget på cykeln, inte ens vatten. Samling vid Universitet i underbart väder.

Under Davids order och under ledning av Christer gav vi oss av norrut.

Väl på plats på "fria" vägar delade vi upp oss i två grupper. Första gruppen skulle ligga i 42+ km/h i belgiskt och bakomvarande grupp skulle ligga en cykellängd bakom i tvåpar. Efter en sträcka skulle grupperna byta plats.

Rehan filmade från den grupp jag cyklade i, jag syns mycket i bild då jag lag bakom honom i det uppåtgånede ledet. Svart cykel och styre. Så här ser jag ut när jag sliter hårt, kolla in hastigheten, mellan 40-50 km/h... nice!



Strava

Garmin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar