fredag 16 maj 2014

Anmäld till Siljan Runt 2014

Det blir start i Siljan Runt i alla fall, nu har det blivit många sista minuten ändringar. Siljan, kära Siljan, där har jag tillbringar många somrar som barn och har dessutom många generationer släkt i krokarna runt Mora/Orsa och Leksand.


Till skillnad från tidigare rundor kommer jag nu att cykla ett riktigt snabb och väl disciplinerat team, nämligen Swedbank Sub 8. Det skall bli spännande!

Tillåt mig gissa måltiden... 4 timmar och 30 minuter eller ett snitt på 35,6 km/h. Klarar vi 4 timmar och  15 minuter (37,6 km/h) så är det riktigt bra...

Stort tack till Karro som fixade startplatsen åt mig!

När jag googlade på Siljan runt kom denna bild upp...
bilden tagen 2011 av Martin Söderlund (bakom kameran).
Från vänster i Leif Dahlander, Peter Hampus
och i svart/rosa, jag själv...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar