onsdag 8 augusti 2012

Inför CykelVasan 2012

Snart är det dags... uppladdningen har inte blivit som planerat, cykeln blev inte klar i tid, när den väl var klar så han jag inte cykla många mil innan jag kraschade på väg till jobbet och därmed så var sista veckans träning borta.

Startfollan, dagen innan första start
Krasch och förseningar till trotts så har jag fått ihop ca 250 mil på racern och ca 30 mils löpträning under 2012, så den allmänna konditionen bör räcka till Mora... men, frågan är vilken tid den räcker till.

Eftersom det är min första CykelVasa så startar jag långt bak, vad får det för effekt, kommer jag att få ligga på omkörning hela tiden? Vilken snittfart håller folk i min startgrupp? Många frågor, få svar... på lördag får jag svar!

Mitt startnummer och resultat hittar du här.



Så här såg det ut förra året

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar