tisdag 8 maj 2012

Vansbro med Gainomax Sports Team?

Hej hopp,

I år siktar jag högre på Vansbrosimningen, tre år i rad har jag simmat bröstsim på 65-70 minuter... i år har jag satt ribban högre, jag skall försöka mig på att crawla! Jag som inte kunde crawla för två månader sedan... hur skall det gå? Jag går en crawl-kurs på Eriksdalsbadet med Nalle som lärare, stora framgångar varje vecka, jag känner mig som ett barn som lär sig något nytt!

http://gainomax.com/sports-team/

Nu när Gainomax söker deltagare till Vansbro är jag givetvis intresserad av att delta, innan Vansbro skall dock Göteborgsvarvet, Vätternrundan och Midnattsloppet i Stockholm och Göteborg klaras av... kanske något ytterliggare lopp...

Gainomax, min epostadress är tomas at dmz punkt se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar